diumenge, 27 de maig del 2012

Pot per a bolígrafs i pot per a clips


Estem amb poc pressupost a la feina, així que com ens fa falta alguna mena de contenidor per a posar bolígrafs, rotuladors... vaig decidir reciclar una llauna de tomàquet i una de tonyina. Amb la primera he fet un pot per a posar-hi bolis i, amb la segona, un pot per a posar-hi els clips.

El procés és força senzill:

1) Agafar una llauna buida i treure-li l'etiqueta.

2) Rentar-la bé (jo la vaig ficar al rentavaixelles i no es va rovellar ni res).

3) Si té vora, amb unes alicates, aplanar-la perquè no pugui tallar.

4) Folrar-la amb tela, paper de regal, scrapbooking... Aquí la imaginació està en cadascú/na. Jo ho vaig fer amb paper de regal perquè era el primer que tenia a mà.

5) Utilitzar-lo! :D





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada