dissabte, 1 de juny del 2013

Tresorets

En el dia de la mare, els homes de la casa em van regalar un ritual de massatge a un centre d'estètica de la meva ciutat i un mes de classes de patchwork. El dijous vaig anar al massatge i va anar bé. El mateix dia, vam passar per davant de la botiga de patchwork i em trobo amb la desagradable sorpresa que la botiga es traspassa i que es liquidava tot el gènere al 50%. Vaig parlar amb l'amo de la botiga i em va dir que podia fer el mes de classes si volia perquè encara es quedaria fins ben entrat el juliol o em tornava els diners. Però, francament, en un mes de classes no hi ha prou. Així que vaig pensar que hi havia una opció millor... bescanviar-ho per cosetes de la botiga! Amb 40€ vaig agafar tot això (menys els botons, que me'ls va regalar):

Fat-quarters, botons i petits pegats

Mig metre de cada tipus de tela

5 metres, 8 metres i 5 metres de cinta al biaix

M'encanta tot! Aviam quan puc començar algun projecte!

1 comentari:

  1. Hola Kuroi, veig que has passat pel meu blog, gràcies per fer-te seguidora, no trobo al teu blog el gadget per fer-me jo també seguidora teva. Estic de sorteig al blog i no t'has apuntat, si estàs interessada només tens que deixar un comentari al l'entrada del sorteig. Moltes gràcies per la teva visita.

    ResponElimina