dijous, 30 d’agost del 2012

Els efectes de la globalització

Avui m'he proposat fer escudella per dinar. Sí, ja ho sé, encara estem en estiu i tal, però avui ja ha començat a refrescar una miqueta més i em venia molt de gust. Aleshores, calia que anés a comprar els ingredients, bàsicament la carn. Bé, l'ingredient que més falta em feia era la butifarra perquè no anava a posar ni cansalada ni res d'això (faig unes escudelles una mica light, ho reconec).

Us podeu creure que he anat a 4 establiments diferents: un SPAR, un Eroski, un SA COMPRA i una carnisseria de les de tota la vida, i en cap d'aquests llocs n'he trobat? Increïble. Això sí, a totes n'hi havia "chorizo criollo".

La gent que em coneix una mica hauria de dir "n'hauries d'estar orgullosa, amb família d'origen argentina i en trobes per tot arreu". Però a mi em fa llàstima. No perquè no pensi que el "chorizo criollo" es un àpat boníssim sinó perquè trobo que s'ha introduït de mala manera en les nostres vides i ha fet desaparèixer un àpat molt més típic d'aquí, com és la butifarra.

En fi, que no estava disposada a recórrer vés a saber quants altres supermercats o carnisseries en la recerca de la meva benvolguda butifarra (el meu estat no em permet fer aquestes coses ja). Així que m'he conformat amb llonganisses i amb un parell de "chorizos criollos".

I aquí està l'olla, fent xup-xup, a veure quin gust fa! L'oloreta és molt bona, això sí!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada