dilluns, 27 d’agost del 2012

L'estiu s'acaba

Sí, i em fa una mica de vergonya no haver escrit en tot aquest temps.
Però és que he passat un estiu horrorós. Entre aquesta calor insuportable que ens ha acompanyat durant gairebé tot juliol i el que portem d'agost i els símptomes de l'embaràs... He estat fora de joc.

Vam fer el súper viatge i espero penjar-hi fotos avui.
A penes he estudiat francès.
He fet algunes manualitats: un costurer decorat per a ma mare i he començat a fer ganxet.
He anat un parell de dies a la platja.
He llegit vàries pàgines referides a la maternitat.
He fet aquagym, tret d'alguns dies que he estat fatal i els dies que estava de viatge.

I ja està. Ni he tingut cura de les meves plantes, ni he endreçat la casa com hagués volgut, ni he preparat coses per al curs vinent, tampoc he fet neteja a fons (com altres estius). En fi, m'hi hauré de conformar.

1 comentari:

  1. Ei, felicitats per l'embaràs! Segur que els símptomes dolents passaran aviat ;-). Jo també he començat a fer ganxet i ho trobo molt relaxant i més fàcil que fer mitja. Bé, de moment encara vaig pel primer projecte. Aviam si t'animes i pots començar a fer més cosetes. I penja fotos!

    ResponElimina