dissabte, 10 de novembre del 2012

Continua el malestar...

El malestar d'indigestió ha anat variant al llarg dels darrers mesos i ara mateix ha evolucionat cap a una forta pesadesa, a més d'un fort reflux gàstric que em puja pel tub digestiu fins a la gola. L'únic que em serveix de moment com alleujament és l'Almax (encara que de forma momentània) i des de fa uns dies estic prenent cada matí la ranitidina com a protector. Avui és un dels primers dies que em sento una mica "millor", i això que m'he fet una migdiada de por (i normalment la migdiada m'agreuja un munt els símptomes).

Estic a veure si la cosa millora i em veig amb més ànims i energia per a les meves creacions. Ahir vaig començar a decorar plats nadalencs per regalar però avui estava esgotada de tota la setmana i he fet ben poca cosa. A veure si demà estic més animada i us ensenyo algun.


3 comentaris:

  1. Ja veig que el gat no és l'únic que no està fi a casa teva. Cuida't, i a posar-te millor per anar creant.

    ResponElimina
  2. Espero que milloris! Suposo que també dorms una mica incorporada, oi? Diuen que va bé pel refluxe...
    Jo també estic en plan "creatiu", aviam quan dura!

    ResponElimina
  3. Doncs no ha pogut ser... no he estat amb ànims d'acabar res.
    Gràcies pels ànims, espero que aquesta setmana tot vagi millor!

    ResponElimina