divendres, 4 d’abril del 2014

Efectivament...

Tal i com em pensava, no duc gens bé la maternitat en combinació amb la feina i la casa.
Combinat amb els estudis del nekopapi, ufff!
Estic plantejant-me seriosament agafar algú que vingui a fer net... Perquè treballar tota la setmana, dormir malament a les nits i tirar-me tot el cap de setmana de neteja s'està convertint en un infern. Qui m'anava a dir a mi que jo em plantejaria tenir dona de fer feines? I que tindria la meva casa amb un ordre aparent fictici? Perquè a simple vista tot sembla recollit però els calaixos són un maremàgnum!

Aiii, quines ganes de tornar a ser una mica, només una mica, la kuroi neko d'abans!

2 comentaris:

  1. Ningú va dir que fos fàcil, i malauradament em sembla que no hi ha camí de tornada. Però t'hi acostumaràs, tothom ho fa, i tu no seràs menys, encara que necessitis ajuda externa una temporada. Si contractes algú, assegura't que, a banda de tenir la casa en condicions, et mantingui el blog actualitzat!

    ResponElimina
  2. XeXu, de ben segur que quan la contracti, tindré temps per actualitzar-lo :)
    O almenys aquest és un dels objectius: tenir temps per als meus però també el meu raconet privat, hehehe.

    ResponElimina